داروهای چینی می تواند کمک به بیماران از دیالیز کلیوی به کاهش زمان
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

داروهای چینی می تواند کمک به بیماران از دیالیز کلیوی به کاهش زمان

داروهای چینی می تواند بیماران از دیالیز برای کاهش داروهای چینی TiempoLos می تواند بیمار مبتلا به نارسایی کلیه کمک به کاهش زمان disimila .در بیمارستان ما یک بیمار است کمک کند، است حسین قبل از آمدن در اینجا به نام این شش ماه دیالیز 3 بار / هفته گرفته، اما در حال حاضر تنها نیاز به 1 / زمان هفته، از جمله .این نیاز به هر چیزی می گویند، طب چینی کمک می کند تا کاهش دیالیز گاهی اوقات با موفقیت.

حسین یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه می آید از عراق است، او یک مرد از 73 سال از edad.En سپتامبر 2015 به بیمارستان ما برای درمان بیشتر به دلیل renal.Antes شکست بلند مدت آمدن به اینجا آمد است، رنج می برد بسیاری از علائم، به از بین بردن علائم، دکتر شما به شما گفته به دیالیز و پذیرفته شده است، اما پس از 6 ماه، این بیماری هیچ آشکار بهبود بخشد، بنابراین او تصمیم گرفت به دنبال کمک از درمان های دیگر.

تغییر آشکار ترین این است که سطح کراتینین سرم از فراز 868umol 450 / L، خروجی ادرار خود را افزایش می دهد و پروتئین 200mlto 1200ML تبدیل نرمال 3 + .همه این تغییرات امید به زندگی خود، او او گفت: هرگز او فکر می کردم می تواند بیماری من را تحت کنترل است.

درمان در بیمارستان ما:

بسته به شرایط شما، با دکتر خود تجویز برخی از داروهای غربی برای حفظ وضعیت آنها و از بین بردن علائم، به طوری که او ممکن است از این نقطه کمتر رنج می برند قبل از کلیه خود را تابع mejorado.A، دکتر یک برنامه درمانی برای او ساخته شده، که کلید معکوس نقطه بیماری است.

چه طرح درمان از چندین داروهای چینی تشکیل شده؟

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان حمام پا، طب چینی و enema.Todas درمان خوراکی این درمان ها به ترویج گردش خون و بهبود عملکرد کلیه نیز آنها خوب برای محافظت از کلیه ها از آسیب هستند مفید می باشد بیشتر است.

با کمک از این درمان، آن را کاهش می دهد بار حسین از دیالیز خود 3-1 semana.Si یک بار شما هم می خواهید برای کاهش زمان دیالیز یا می خواهید به خلاص شدن از آن، شما می توانید یک ایمیل به یا مشاوره enfermedad-renal@hotmail.com ارسال WhatsApp با دکتر ما: +8615732170898 و یا پیام را ترک مستقیم، سعی کنید برای کمک به.





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: